Szombat

2010. augusztus 28.

Szombat reggeli után busszal Pécsre utaztunk, ahol a Barbakántól a Székesegyház elé sétáltunk,  az idegenvezető Erős Zsuzsa ismertette a város történetét a Széchenyi tér felé sétálva. Itt városnéző kisvonatba szálltunk és körbejártuk Pécs nevezetességeit. Ezután vissza mentünk a Székesegyházhoz, ahol az idegenvezető ismertette a Székesegyház történetét, és mutatta be az értékeket. Három orgonaművet is meghallgathattunk. Az orgonaművekről és a székesegyházról készült videókat az album alján lehet megnézni, vagy itt >>>1. videó,  2. videó, 3 videó.

Az ebédet a TV toronyban gyönyörű kilátás mellett  fogyasztottuk el, majd ebéd után a Széchenyi téren sétáltunk és fagyiztunk.

A kirándulás után a szállodában a vendégek megpihentek, majd Csertő falúházában a Szigetvári Néptáncegyesület mutatta be a vendégeknek a magyar néptáncokat. Ezt követően a helyi asszonyok kemencében sült finom vacsorát tálaltak, majd éjfélig tartott a tánc és mulatság.

Az esti néptánc műsorról a következő oldalon vannak képek és videók:  Néptánc >>>

Pécsi kirándulás az alábbi képeken.

Egyesület számlaszáma:

Szigetvári Takarékszövetkezet 50800018-15191050

Az egyesületnek e-mail: elnoksege@gmail.com

e-mail a honlapszerkesztőnek: nericsara1@gmail.com

Székelyföld Szerelmesei Egyesület 2010 © 2010 Minden jog fenntartva.